Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-17 11:48:21
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Made in China' više nije bagatela!
Linija: 30

gpg: Signature made Fri Feb 17 11:48:21 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/17/2012 11:43 AM, Mario Petrinovic wrote: > > Nemate pojma o OSNOVNIM stvarima, a tu bi se bavili politikom (ili > bilo cime drugime). Kupio ja hrpu elektricnog alata, i kupio produzni > kapbel. Produzni kabel iz Kine radio je tjedan dana, elektricni alat > sa Zapada radi jos i danas bez ikakvih problema. Kupio ja stvari za > kupaonicu, njemacke, jedino je cijev za tus bila kineska. Radila je > tjedan dana. Bio neki majstor kod mene, kaze, pa tako ti je to kad > kupujes kinesku robu. Sve ostalo, njemacko, radi bez problema. > > U obadva slucaja radi se o naprednoj tehnologiji sa Zapada, i o > najjednostavnijoj mogucoj tehnologiji, koja dode iz Kine, pa i opet > ne radi, vec je obican baceni novac. Ja zbilja ne znam u kojem > svijetu vi ljudi zivite, ali samo se nadam da novac koji bacate na > Kinu je vas vlastiti, a ne da ga kradete iz moga dzepa. Većina mojih računala je proizvedena u Kini (što nije u Kini, to je u Koreji) i rade savršeno. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle