Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-18 20:32:32
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: DEMON SOCIJALNE DRZAVE
Linija: 22

gpg: Signature made Sat Feb 18 20:32:31 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/18/2012 08:30 PM, Grizzly wrote: >> >Zasto je to vazno? Diskutiramo o cinjenica je da je fasizam stvorio >> >pozivinceni marksist. > O tome ti diskutiras. Mi ti nabijamo na nos ocitu cinjenicu da to sto > tvrdis nije istina. A frazu "pozivinceni marksist" si skovao > imitirajuci moju "pozivinceni liberal". Ja to zovem kradjom u > nedostatku invencije. Vas dvojica i inače izgledate nevjerojatno slično pa nije ni čudno da su vam retoričke fraze imaju isti modul. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle