Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-23 17:41:41
Grupe: hr.soc.politika,hr.soc.religija
Tema: Re: Marks i Isus
Linija: 33

gpg: Signature made Thu Feb 23 17:41:40 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/23/2012 05:11 PM, Siniša Knežević wrote: > On 23.2.2012. 13:24, Danijel Turina wrote: > >>> No, baš mi nisu jasni spojevi ideja o okretanju drugog obraza, marskovoj >>> revoluciji, Bogu i opijumu.... >> >> Stvar je u tome da je marksizam zapravo samo re-brandirano kršćanstvo. >> Svi osnovni elementi na temu pravedne sirotinje i zlih bogataša i >> općenito inverzije svake pameti s ciljem "socijalne pravde", to je sve >> zajedničko. Marx je naprosto pokupio demagošku bazu kršćanstva i >> zapakirao je u modernističku ideologiju. > > Svojedobno sam razmišljao o tome, je li Isus bio prvi komunist kako to > danas zagovaratelji marksizma žele naglasiti, valjda u namjeri da > Marksove ideje približe vjernicima. Zaista,kad iz kršćanstva, odnosno > onoga što je navodno Isus govorio, izuzmemo religijsku komponentu i > ostavimo samo sociološki dio, izgleda da je prvobitno kršćanstvo imalo > elemente proto marksizma. Ne, obratno je: Marx je naprosto od kršćanstva prekopirao socijalnu komponentu, a za ostatak ga nije bilo briga. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle