Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 16:48:52
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: DEMON SOCIJALNE DRZAVE
Linija: 31

gpg: Signature made Mon Feb 20 16:48:52 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 04:30 PM, Grizzly wrote: >> > >> >Je, ali onda nema "viąka vrijednosti", nego je to samo krivi naziv za >> >cijenu intelektualnog vlasniątva kreiranog od strane poduzetnika koji je >> >pokrenuo proizvodnju. > Sustinski nema nikakve razlike zaposljavao ti ljude koji kopaju rupe > za nadnicu ili kemicare, biokemicare ili ne-znam-sve-koga da smuckaju > novo sredstvo za dizanje pimpeka. Sve se svodi na cinjenicu da kupujes > dio necijeg - kao sto znamo - ogranicenog i neobmovljivog zivotnog > vijeka. A to radis zato da taj radi ne samo za sebe, nego i za tebe. Naravno, a zato što imaš ideju koja, ako funkcionira, stvara tržišnu vrijednost veću od zbroja uloženih komponenti, u kojem slučaju si bogat, a ako ne funkcionira, stvara manju i propast ćeš. > Mislim da bi se i ti trebao pozabaviti necim laksim, na primjer > pitanjem Tamne tvari. Drži se ti radije kemije za dizanje pimpeka. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle