Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 09:18:33
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Gulag Amerika
Linija: 43

gpg: Signature made Mon Feb 20 09:18:33 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 09:14 AM, Grizzly wrote: > On Sun, 19 Feb 2012 13:42:17 -0800 (PST), fra Ante > wrote: > >>> Ma to budaletini vec vis puta nabijamo na nos. >>> Nisi pratio? >> >> Koliko jesam, nisam ti ja profesionalni debater na h.s.p. Gogalu sam >> skuzhio davno: on se tu na h.s.p. zaj ... i pokushava pokrenuti >> diskusiju, a da pri tome najvishe uzhiva u temama koje ja nazivam "da >> su ortogonalne same na sebe". On po internetu zapravo (isto kao ja) >> dangubi, koristi ga za mentalnu distrakciju koja ti je i te kako >> potrebna ako si cijeli dan vezan za keyboard. Pa se tako i ja ponekad >> prikachim za pokoji njegov post, kad vech odvali koju do neba >> vapajuchu iz riznice randianizma. Mislim da to radi iz gole >> zajebancije, jer koliko toliko normalan chovjek (shto mi on ipak >> izgleda) takvih pizd@rija jednostavno ne mozhe imati kao gestalt svog >> socijalno - politichkog uvjerenja. Za to morash biti onaj Dr. Demento >> (Ron Paul) ili ona josh slikovitija Bachmannica, ako uzmem primjer(k)e >> samo iz "The Land Of the Free". > > Da to radi iz zajebancije, pomisljao sam i ja, ali samo dok se nije > predstavio apostolom liberalizma medju Hrvatima. Biti nadnicar, a svim > silama braniti i propagirati sustav koji te cini nadnicarem mozda > ukazuje na neki psihicki poremecaj, tako da njegovi iskazi sociopatije > mozda pretstavljaju simptome psihopatije. No ne bih se u to upustao, > jer raspoznavanje psihopatije u sociopatskoj retorici i postupcima ne > polazi uvijek za rukom ni vrhunskim psihijatrima. Ova vrsta analize me podsjeća na umovanja zlog zeca o tome kakva seksualna patologija mora stajati u pozadini psovki koje za njega smišljam. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle