Verifikacija digitalnog potpisa
LANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-18 20:50:05
Grupe: hr.misc.poduzetnistvo,hr.soc.politika,hr.soc.religija
Tema: Re: Kona�ni dokaz
Linija: 31

gpg: Signature made Sat Feb 18 20:50:05 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/18/2012 08:41 PM, Rado wrote: > On 02/18/2012 08:35 PM, Danijel Turina wrote: > >> Ja sam dokazivao da lažeš da imaš novaca i da si uspješni biznismen a ne >> da me progoniš. To da me progoniš je svima jasno i nema potrebe za >> dokazivanjem. > > Želiš reći da sam toliko opsjednut tobom da bih išao trošiti novce na > vađenje bonitetnih podataka tvoje firme? Koji je tebi kurac, jesi li ti na nekoj drogi ili samo nisi u stanju reći ništa što nije deset puta invertirano, valjda zbog nekog oštećenja mozga koje imaš? Ako hoćeš reći da sam ja opsjednut tobom zato što sam išao trošiti novce na vađenje bonitetnih podataka tvoje firme, to ti se tako kaže, i odgovor je: "Ne, glupane nesposobni, napravio sam par pokreta prstom po ekranu ajfona i izvadio bonitetne podatke tvoje obje firme, sjedeći doma i pijući čaj od brusnice i nara. To mi koji se stvarno bavimo biznisom u hrvatistanu moramo imati kao protuotrov za pozere poput tebe, koji puno seru a iza njih ništa ne stoji". -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle