Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 12:35:53
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Počinje Big Brother
Linija: 30

gpg: Signature made Mon Feb 20 12:35:52 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 11:00 AM, Melissa wrote: >> > >> > Ja bih se zadovoljio osobnom iskaznicom koja sadrži privatni ključ, >> > tako da mogu od doma predavati svu papirologiju umjesto da štujem >> > bogove birokracije na njihovim raznovrsnim oltarima razasutim po >> > državno održavanim hramovima širom grada. >> > >> > Ili još bolje, trebalo bi dići revoluciju i sve ih ubiti. >> > > Ne plasis li se da ce ovu tvoju izjavu procitati i neko na > koga se ovo odnosi? > Ukoliko grupu prati vise od deset ljudi ;) Zaboli me kurac. Da stave u zatvor sve koji smatraju da treba pobit sve političare i birokraciju, morali bi pozatvarat pola populacije, odnosno barem onaj dio koji im rutinski godinama ne izlazi na izbore, a moš si mislit zašto, zato što smatraju da ih treba pobit a ne glasat za njih, ali "pobiti" nije opcija na listiću. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle