Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-24 09:09:47
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: cudno!
Linija: 44

gpg: Signature made Fri Feb 24 09:09:46 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/24/2012 09:01 AM, Ermin Hasicevic wrote: > On 2/24/2012 7:40 AM, Tommmo wrote: >> Kako to da nitko ne primjecuje a kamo li da komentira ovu pojavu: >> Kada je kriza bila u jeku vecina drzava je odlucilo smanjiti poreze i >> kriza >> je doista na kratko pobijedjena. >> Onda su porezi ponovo povecani i kriza se vratila. >> Ova grupa puna genijalaca a nitko ne primjecuje nesto ovako znacajno! >> > > Mislim da za ovaj zaključak ne treba gledati dalje od susjednog > dvorišta. Vidi Mađare samo. Povećali PDV, a i devalvirali valutu > i imam osjećaj da im nekako nije pomoglo. :) > > BTW, neki dan je bio Novotny na Jabuka TV i kaže kako mi nemamo > dovoljno razrađen porezni sustav i kako bi se trebali ugledati > primjerice na Poljsku koja ima i poreze na pse. WTF?! Jebo > te ekonomske analitičare! Ako ovaj plan poreza bude proveden, mogu garantirati uništenje države unutar godinu dana, i to takvo uništenje da nema posebne šanse da se ikad oporavi. Eksperiment s hrvatskom državom će tako trajati tek nešto više nego NDH. Naime ovoliki porezi će potpuno uništiti privredu a onda ide totalni kolaps - nema kredita, nema love od poreza, nema ničega. Baš gledam kako se glupa Amerika sjetila upucati bilijune dolara privrednih poticaja kao odgovor na recesiju, a pametna Hrvatska digne poreze i još se političari tu nešto kurče, po sistemu ako se budete bunili još ćemo vas jače jebat. Ja ne kužim, jel oni misle da su otporni na kuku i motiku ili što? Pa ako se digne ustanak pojest će i njih i njihovu policiju za ručak. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle