Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-22 16:47:01
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Milijunasi i barke
Linija: 29

gpg: Signature made Wed Feb 22 16:47:00 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/22/2012 04:40 PM, Siniša Knežević wrote: > On 22.2.2012. 14:12, Danijel Turina wrote: >> On 02/22/2012 11:00 AM, Tommmo wrote: >>> Pravi problem su uvjeti poslovanja u ovoj truloj drzavi. Ta prepreka je >>> nepremostiva. >> >> Pa, da ja imam hrpu love koju želim investirati u brodogradilište za >> luksuzne jahte, Hrvatska je zadnje mjesto na kojem bih otvorio pogon. >> Naprosto je država tako luda, pokvarena i inherentno neprijateljska >> prema poduzetnicima da sam i sad ovdje samo zato što nemam alternative. >> Da imam više love vjerojatno bih skupa s familijom pobjegao u Australiju. > > Što će ti lova za to? Koliko sam skužio, ljudi idu odlaze u Australiju i > Novi Zeland upravo iz suprotnog razloga - kad nemaju love... > Osim, ako želiš tamo nastaviti biti poduzetnik sa svojom nekretninom. A jebi ga, ne bi ja sa svojih 40 banki išao okolo trbuhom za kruhom. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle