Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 09:54:49
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Počinje Big Brother
Linija: 32

gpg: Signature made Mon Feb 20 09:54:48 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 09:49 AM, Ermin Hasicevic wrote: > On 2/20/2012 9:43 AM, Siniša Knežević wrote: >> Odosmo mi svi u Big Brother, milom ili silom: >> >> http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=842B1997-984A-44DC-A682-3562400544FD >> > > Jest da djeluje zastrašujuće, ali ako bi me jedno čipiranje riješilo > za sva vremena jebade sa MUP i ostalim šalterušama oko izdavanja > dokumenata pristao bih odmah. Ili ko Ameri sve čitavu identifikaciju > čovjeka na social security number i vozi. U ovo doba sveopće > informatizacije da moram imati domovnicu, putovnicu, osobnu, dozvolu > ovu, dozvolu onu mi djeluje uber retardirano. Ja bih se zadovoljio osobnom iskaznicom koja sadrži privatni ključ, tako da mogu od doma predavati svu papirologiju umjesto da štujem bogove birokracije na njihovim raznovrsnim oltarima razasutim po državno održavanim hramovima širom grada. Ili još bolje, trebalo bi dići revoluciju i sve ih ubiti. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle