Verifikacija digitalnog potpisa
╚LANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-19 10:17:38
Grupe: hr.misc.poduzetnistvo,hr.soc.politika,hr.soc.religija
Tema: Re: Kona´┐Żni dokaz
Linija: 37

gpg: Signature made Sun Feb 19 10:17:37 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** PO╚ETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/19/2012 09:35 AM, Rado wrote: > On 02/19/2012 08:34 AM, Blues wrote: > >> Ne zelim arbitrirati, jer mislim da ni Turina nije svetac, no kad >> sam procitao njegovo svjedocenje groznoj traumi i tragediji >> koja mu se dogodila sledio sam se. >> Osobno ne bih od toga pravio sprdnju, no svatko radi kako >> misli da je najbolje. > > Apsolutno si u pravu, oko ne─Źije tragedije ne valja raditi sprdnje. > > Meni bi, recimo, bilo nezamislivo iskoristiti priliku da nekome umre > dijete i to proglasiti nekakvom zaslu┼żenom karmi─Źkom kaznom zato ┼íto me > nije htio slu┼íati. > > Ili ┼żivog ─Źovjeka proglasiti mrtvim (od sr─Źanog udara), pa kad se ovaj > sav u ─Źudu javi na newse, progla┼íavati ga duhovno mrtvim zombijem koji > je ┼żiv samo zato ┼íto ga ekvivalent Sotone dr┼żi na ┼żivotu. > > No, kako ve─ç rekoh, niti je rije─Ź o normalnoj situaciji, niti je rije─Ź o > normalnim sugovornicima. ;-) Dejanovi─çu, ti si tako gadan psihi─Źki bolesnik da ti preporu─Źujem da potra┼żi┼í lije─Źni─Źku pomo─ç, ono ┼íto tebi treba postoji samo u bolnici, ne i na newsima. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle