Verifikacija digitalnog potpisa
╚LANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-18 21:16:49
Grupe: hr.misc.poduzetnistvo,hr.soc.politika,hr.soc.religija
Tema: Re: Kona´┐Żni dokaz
Linija: 38

gpg: Signature made Sat Feb 18 21:16:48 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** PO╚ETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/18/2012 09:07 PM, Rado wrote: >> > > Obzirom da ne posluje┼í sa mnom (niti bih ja htio poslovati sa tobom), > name─çe se zaklju─Źak kako to nisi u─Źinio jer si opsjednut mnome... Dejanovi─çu, ja i dalje nisam dobio odgovor jesi li ti na nekoj drogi ili si prirodno klini─Źki glup. Naime ti si me podjebavao da nemam novaca iz pozicije velikog lovatora, a ja sam bio toliko nevjerojatno opsjednut tobom da sam punih desetak sekundi po ajfonu tra┼żio tvoje bonitetne podatke. ┼áto ti poku┼íava┼í dokazati ponavljaju─çi svoje nesuvisle, dementne tvrdnje, ja stvarno ne znam, ali uspijeva┼í pokazati da si ne samo pokvarenjak, la┼żljivac i ljigavac nego i potpuni imbecil. > Btw, ono sa kavom - ni┼íta? > > Da te podsjetim, primjerice - bili smo na kavi onaj dan kad si "budio > Kundalini" Klepcu u Importanne prolazu. Navodnici su suvi┼íni, ali i ti si bio suvi┼ían pa ┼íto sad, neka govna se o─Źito u ┼żivotu ne mogu izbje─çi nego ba┼í mora┼í u njih stati. Ni┼íta, barem si otkrio razlog za┼íto ide┼í za mnom 15 godina kao odjebana ┼íiparica. Naime nisi mi bio zanimljiv, a jako si htio biti. Pa si zaklju─Źio da ─çe┼í ti meni pokazat koga sam odjebo. Fakat jesi. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle