Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 14:41:14
Grupe: hr.soc.religija
Tema: Re: Uskoro stiže veštačko meso
Linija: 32

gpg: Signature made Mon Feb 20 14:41:13 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 01:58 PM, Melissa wrote: > Prototip hamburgera uzgojenog iz matičnih ćelija izgledaće i imaće > ukus kao i svaki drugi, rekao je tvorac veštačkog hamburgera na > konferenciji za novinare, britanski naučnik Mark Post. > > Post je šest godina pokušavao da pretvori matične ćelije u meso, a > prvi pokušaji su uključivali burgere od mišjih matičnih ćelija. Osim > hamburgera, proizveo je i lignje , svinjetinu i na samom kraju i > govedinu, prenosi Daily Mail. > > Cena izrade hamburgera od veštačkog mesa iznosi neverovatnih 265.000 > eura, a meso se proizvodi u četiri odvojena postupka. > > Prvo se matične ćelije uzimaju iz mišića krave. Potom se inkubiraju u > hranjivu supu, izgledom sličnu nedovoljno kuvanom jajetu. Ta se smesa > suši, rasteže i reže na trake, a na samom kraju se meša s masnoćom > kao i drugo mleveno meso kako bi nastao burger. Ne znam za ostale, ali meni ovo zvuči tako gadljivo da mi je u usporedbi koncept klanja svinje i pravljenja šunke mila majka. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle