Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-22 18:41:31
Grupe: hr.soc.religija.krscanstvo,hr.soc.religija,hr.alt.zavjere
Tema: Re: Zavjera šutnje? "Nismo znali!"
Linija: 46

gpg: Signature made Wed Feb 22 18:41:31 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/21/2012 09:14 PM, NeoN wrote: >>> >>> "Moj" glas srca nije glas kurca, ni išta tome slično... :D >>> >>> Astral, eoni, vladari ovog svijeta svakako djeluju na sve nas... neki su >>> jači od toga, neki nisu, neki će biti... Mnogi misle da su jači, ali >>> nisu uopće svjesni dubine utjecaja tih sila u svakodnevnom životu... >> >> Je, neki smatraju da ti utjecaji predstavljaju glas ispravnosti kojim ih >> Bog vodi. > > Većina čovječanstva nažalost to smatra, potpuno nesvjesni da su u gotovo > svakoj odluci upravljani. :) Inače, malo sam razmišljao o svemu ovome i ono što smatram problematičnim nije postojanje transcendentalne komponente u ljudskom duhovnom spektru. Ona definitivno postoji. Problem je u tome što ona nije kod svih jednako zastupljena, nije jednakog intenziteta i nema isti oblik, tako da ju je nemoguće svesti na neko jednostavno pravilo, po sistemu "slušaj glas takav i takav". Ja osobno ne bih mogao smisliti takvo pravilo za svoj "osjećaj" za te stvari, zato što je stvar suptilna i nije baš svediva na pjesnikovanje. Za početak to nije nikakav glas. Ako ja nisam u stanju jasno i nedvosmisleno izdefinirati ono što ja osjećam, iskreno sumnjam da će netko drugi imati više uspjeha, pogotovo ako njegov pokušaj ja nisam u stanju prepoznati kao dobar opis onoga što ja osjećam. Ukratko, stvar je daleko od trivijalnog, jako je teško razlikovati signal i šum, i ne samo to, nego je jako teško razlikovati različite vrste signala iz različitih izvora, a to je problem o kojem baš nisam čuo da se puno govori. Naime ono što se obično smatra "glasom ispravnosti" najčešće je ili instinkt, ili osjećaj za usmjerenje globalnog astrala, a tek na trećem mjestu bih stvio nekakav transcendentalni izvor, a nemam razloga vjerovati da je uvijek isti. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle