Verifikacija digitalnog potpisa
╚LANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-18 20:42:10
Grupe: hr.misc.poduzetnistvo,hr.soc.politika,hr.soc.religija
Tema: Re: Kona´┐Żni dokaz
Linija: 34

gpg: Signature made Sat Feb 18 20:42:10 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** PO╚ETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/18/2012 08:35 PM, Rado wrote: > On 02/18/2012 03:54 PM, Danijel Turina wrote: > >> da se tu zapravo radi o "napad je najbolja obrana" mehanizmu. Lik mene >> napada da sam lud zato ┼íto je on lud, napada me da sam ┼íarlatan zato ┼íto >> je on ┼íarlatan, i napada me da sam la┼żnjak koji organizira sektu zato >> ┼íto je on la┼żnjak koji organizira sektu. > > Zaboravio si spomenuti i kako sam imao "u─Źenike" koji su me financirali > trajnim nalozima... Ne, sigurno su mene, zato sam se morao baviti informati─Źkim uslugama, zato ┼íto sam imao u─Źenike koji me financiraju, govno la┼żljivo. S jedne strane si u stanju prosrat takvo ne┼íto, a s druge strane da sam ja tim u─Źenicima "pla─çao", citiram, "da mi se uvla─Źe u guzicu na newsima", kraj citata. Nije bitno ┼íto je la┼ż, glavno da je ne┼íto cini─Źno, omalova┼żavaju─çe i uvredljivo a da se ti zami┼ílja┼í na nekoj visini s koje mo┼że┼í snishodljivo pljuckati, a koliko za to ima┼í osnove, pa isto kao za kur─Źenje s novcima. Ali to ┼íto si materijalna sirotinja nije bitno, puno velikih ljudi je ┼żivjelo i umiralo u siroma┼ítvu, ali to ┼íto si duhovna i moralna sirotinja, to je ve─çi problem. Ti si takvo prokleto govno od ─Źovjeka, da je svatko tko je ikad s tobom popio kavu osramo─çen. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle