Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 20:35:06
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Zivela Narodna Republika Kina
Linija: 24

gpg: Signature made Mon Feb 20 20:35:05 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 08:30 PM, Mihael wrote: > > Američke banke ne plaču. Američke banke su totalni propuh koji je morala spašavati država koja je Kini dužna bilijune, ne milijarde. Samo mi nemoj počet o američkom tajnom planu koji će se pokazati i svi će pasti na dupe, jer se Amerika trenutno nije u stanju dogovoriti oko boje govna, nema nikakvu strategiju a ne može se odlučiti ni oko taktike. Kina s druge strane drži za jaja Ameriku a na koljena joj je došla i Europa. Budući da Japan ima veliki deficit, oporavlja se od prirodnih katastrofa i ima ostarjelu populaciju pred penzijom, ti meni reci tko je vladar svijeta. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle