Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-24 12:59:19
Grupe: hr.soc.politika,hr.soc.religija
Tema: Re: Marks i Isus
Linija: 31

gpg: Signature made Fri Feb 24 12:59:18 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/24/2012 12:56 PM, Siniša Knežević wrote: > On 23.2.2012. 18:36, Danijel Turina wrote: > >>> Uvjeta zivota na ovom svijetu zbog kojih se utjeha trazi u vjeri u >>> dobar zivot na drugom. >> >> Život na ovom svijetu je uvijek takvo sranje da bi netko morao biti >> upravo nevjerojatno lud i mazohističan da se ne nada izbavljenju. > > Marx kaže da subjekt mijenjajući sebe mijenja i okolinu, te izbavljenje > mora tražiti jedino u sebi, mijenjajući sebe i svijet oko sebe, a ne u > bijegu od stvarnosti. > Marx u stvari polazi od Hegela po kojemu postoji sveopća bit svijesti i > svijeta, duha i materije, subjekta i objekta, koja se razvija tako da > tek na kraju procesa dolazi do svijesti o sebi. Meni to sve skupa izgleda tako smiješno i naivno da mi je teško shvatiti da odrasli ljudi takve filozofije mogu ozbiljno shvaćati. U usporedbi s Indijcima, europski filozofi zvuče kao nevjerojatno primitivni divljaci. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle