Verifikacija digitalnog potpisa
ČLANCI
Autor: Danijel Turina
Datum: 2012-02-20 09:24:17
Grupe: hr.soc.politika
Tema: Re: Gulag Amerika
Linija: 33

gpg: Signature made Mon Feb 20 09:24:16 2012 CET using DSA key ID D1DECCE7
gpg: Good signature from "Danijel Turina "

**** POČETAK POTPISANOG SEGMENTA **** On 02/20/2012 09:21 AM, Grizzly wrote: > On Sun, 19 Feb 2012 23:30:04 -0200, Mario Speranda > wrote: > >> On 2/19/2012 8:43 PM, fra Ante wrote: >> >>> Ne lazhi, pa nismo mi ovdje od jucher. Sa ostatkom zhena radi shto god >>> njoj padne na pamet. Moglo bi se chak rechi, da pri tome poshtuje >>> principe jeffersonianskog liberalizma, ako ti oduzme samo vishak >>> vrijednosti a ostavi ti dovoljno za tvoju jednostavnu reprodukciju. >> >> Jebo te viąak vrijednosti. Znam da namjerno koristią marksističku >> terminologiju da isprovociraą ideoloąke protivnike, ali uz rizik >> da me se proglasi isprovociranim - jebo te viąak vrijednosti. > > Kad u poslovnom procesu, ma koji to bio, nema viska vrijednosti, posao > se obustavlja ili premjesta u okolis u kojem ga ima. Da radnici u > firmi gdje Loki radi ne ostvaruju visak rada, Loki bi morao svoju > sposobnost rada (radnu snagu) prodati drugom poslodavcu. To što je vama "višak vrijednosti", drugima je profitna margina. -- http://www.danijel.org/ **** KRAJ POTPISANOG SEGMENTA ****
toggle