Pravila igre

indeks

From: Danijel Turina
Subject: Odjava
Newsgroups: hr.soc.religija
Date: Sun, 8 May 2005 16:16:47 +0200

> Gubis u trenutku kad pristanes igrati po luzerskim pravilima.

Malo sam razmisljao, i zakljucio da je ovo daleko dublja stvar nego mi se
cinilo na prvi pogled; recimo, moje sudjelovanje na newsima, gdje svaciji
glas jednako vrijedi, gdje abuse admini sustavno kroje i provode politiku
koja je abuse-friendly, gdje svaka budala moze srati po pametnom covjeku i
nitko mu ne moze nista, i gdje covjek mora pribjegavati nadglasavanju kako
bi suzbio nasilnike, predstavlja sustav pravila u kojem gubis kako god se
uzme; naprosto, sustav je tako napravljen da je nuzno ulagati energiju u
najbeskorisnije stvari, poput polemiziranja s ludjacima, umjesto da se
covjek koncentrira na bitne stvari. Daleko mi je korisnije pisati knjige;
ionako mi nitko ne postavlja dovoljno kvalitetna pitanja, da bi to
opravdalo interakciju. Takodjer, kad pisem knjigu, i kad je citatelj cita,
velika je prednost u tome sto budale nemaju pravo glasa, i ne mogu ometati
proces komunikacije svojim glasnim a glupavim upadicama, pokusavajuci
obezvrijediti i svesti na svoju razinu stvari koje ih beskrajno nadilaze.
Zbog toga cu prestati pisati po newsima. Stovise, iznimno cu reducirati
svoju dostupnost, buduci da ljudi ocito smatraju da je ono, sto je
dostupno, bezvrijedno. Sad cemo vidjeti koliko ce cijeniti ono do cega
nemaju pristup.

toggle