Životinjsko carstvo

indeks

Ne mogu izdržati, a da ovo ne podijelim s auditorijem. Bože, veliki ti je zvjerinjak. :)

This is a forwarded message

From: Zoran Zokic <betonsy@yahoo.co.uk>
Date: Sunday, May 8, 2005, 7:39:03 PM
Subject: O Danijelu Turini

===8<==============Original message text===============
Kada smo nas nekolicina krenuli da istrazujemo fenomen
Joge nismo ni
slutili sa kakvim zlom pokusavamo da se susretnemo. U
kontaktima po
raznim forumima, naisli smo na jednom Hrvatskom forumu
na tipicnog, nama
neshvatljivog, ucitelja Joge, imenom Turina. Ovom
prilikom se necemo
baviti njegovom licnosti, jer je kao licnost
beznacajna, vec poslom koji
radi, i nacin na koji siri svoje ucenje.

Sa nadom da cemo pomoci da se sutra vasi bliznji ne
uhvate u mrezu zla,
downloadovali smo kompletane sajtove i tada su nastali
prva razocarenja.
Sajtovi su bili skoro bez zastite i vrlo siromasni
sadrzajem, tako da
smo ucenje ovog kvazi ucitelja presli u narednih
nekoliko sati, ali smo
zato dosli do zanimljivih imena koji na njima postoje.

Zanimljivo je da su ljudi koji su se oglasavali na
raznim news grupama,
bili vrlo aktivni u unutrasnjem forumu sajta, i to nam
je pojasnilo da
ucitelj retko radi sam. Slicno cirkuskim prorocicama,
koje ce vam za
malu novcanu nadoknadu reci bas ono sto zelite da
cujete. Spisak ovih
ljudi dacemo na kraju serijala.

Inace ulazak u interni forum je vrlo lak, ali zato se
trazi bezrezervna
poslusnost i gubitak svoje licnosti. Pogledajte i
sami:

"Ukoliko ?elite pratiti rasprave u kojima sudjeluju
u?enici i U?itelj
DYZ, posjetite hr-yoga web forum, gdje se mo?ete
uklju?iti u rasprave,
dakako, pod uvjetom da su va?e poruke vezane za temu.
Radi odr?anja
razine rasprave, sna?no preporu?ujemo da prije
aktivnog sudjelovanja na
forumu pro?itate ?to je vi?e mogu?e relevantnih
tekstova, kako bi
pitanja koja ?ete postavljati bila kvalitetno
utemeljena. Forum je
agresivno moderiran, ?to zna?i da se provokatorski
upadi ne toleriraju i
da se ?padobrance? izbacuje bez opomene, ?to je glavni
razlog iznimno
visoke prosje?ne kvalitete poruka na forumu.
Dakle, ukoliko ?elite postaviti pitanje U?itelju i
drugima, preporuka je
da to u?inite na forumu, jer ?e tako i drugi imati
koristi od rasprave
koja ?e se povesti. Isto tako, na forumu mo?ete na?i
jedinstvene
informacije o na?im teku?im aktivnostima, koje nisu
raspolo?ive uglavnom
nigdje drugdje."

Iz kasnijih nastavaka cemo videti zasto se sa
ucenicima a narocito sa
uciteljem ne moze razgovarati normalno, vec se mora
trpeti uvrede i
stroga potcinjenost, sto na kraju rezultira razaranjem
licnosti
znatizeljnika.

Pre nego pocnemo sa cinjenicama da prvo vidimo sa kime
zapravo imamo
posla. Ko je taj Turina koji je prosvetljen i koji zna
odgovore na sva
pitanja.

-

Kao i uvek pogledacemo na njegovom sajtu.

"Prvi film sam snimio kao klinac na ?kolskom izletu,
sa Zorki 1 aparatom
koji mi je tata posudio, a kojeg je od dijelova stare
Leice i Zorkija
sklepao moj deda, fotograf."

Dakle Danijel je dete imucnih roditelja, gde je
obilatu pomoc dobijao i
od svojih rodjaka, a od dede verovatno najvise.

"Nakon zavr?ene gimnazije upisao sam fiziku na PMFu u
Zagrebu, ..preuzeo
sam pitanje obrazovanja u svoje ruke, umjesto da
prepustim drugima da mi
peru mozak."

Ovde ustvari vidimo da je Danijel jedna lenstina koja
je ostavila
skolovanje radi dembelisanja i uzivanjima
ovozemaljskog. Iz sledeceg
njegovog priznanja mozemo zakljuciti kakvo je
detinjstvo ustvari imao.

"Roditelji rode dijete, i odgajaju ga tako da ono bude
zakrpa za sve
njihove neostvarene ?elje i te?nje, da se uklopi u sve
obrasce koje oni
u svojem ?ivotu ?ive...
Naravno da je to grozan osje?aj, pa tako dijete
poku?ava ispunjavati sva
o?ekivanja roditelja: poku?ava biti dobro, poslu?no,
imati odli?ne
ocjene u ?koli - prosjek 5.0 je ?est slu?aj....
Dijete ima ?estih zdravstvenih problema, ali nitko te
probleme ne
identificira kao uzrokovane pritiskom, osje?ajem
nevrijednosti i
nepripadnosti, i nevoljeno??u....
...svi razgovori u obitelji za temu imaju plitke
gluposti poput sporta,
politike i dnevnih doga?aja.
Negdje sa 18-tak godina, koji puta ranije a koji puta
kasnije, dijete
shvati da roditeljima nema posebnog smisla
udovoljavati, jer, koliko god
dobre ocjene ima u ?koli, koliko se god trudi, nikad
im ne?e biti
dovoljno dobro, nikad ne?e ispuniti njihova
o?ekivanja. ..."

(Pazite sada, tacno se uklapa trenutak kada je
napustio skolovanje)

"To shva?anje ?esto koincidira s prvom godinom
studija, tako da nakon
savr?enih ocjena u osnovnoj i srednjoj ?koli, nastupa
totalni kolaps na
fakultetu - pad prve godine, jedamput, dvaput...
Istodobno, osje?aj rezignacije i izgubljenosti se
manifestira kroz
stupanje u promiskuitetne spolne odnose s drugim
mladim ljudima, kroz
eksperimentiranje s drogama, i ostale poku?aje da se
na neki na?in na?e
pravac i duhovna orijentacija."

Ako zamenimo rec dete sa recju Danijel, tacno vidimo
njegovu mladost i
odnose sa roditeljima.

-

Odbacen od porodice, posto je ucinio ogromna
razocarenja, on se okrece
religiji. Naravno i u Katolickoj Crkvi, i u ostalim
Crkvama pa cak i
masonskim lozama, on se ne snalazi pa resava da
pokrene svoje ucenje i
proglasi se uciteljem. On zatim lakonski zakljucuje.

"To je, na?alost, razlog zbog kojeg svakakvi idioti
imaju djecu, "

Pokusaj da se ogleda u politici je bio fijasko. Pa
niko nije zeleo
takvog imbecila pored sebe. Zato je on kivan

"Politi?ari su glupe, zle, pokvarene, ohole,
nesposobne svinje ?iji se
jedini talent sastoji u ga?enju po le?evima, i
uvjeravanju ljudi da im
se izbor svodi na to da na vlast stave njih, ili iste
takve govnare iz
druge stranke, koja se razlikuje jedino po stilu i
ukusu dizajnera koji
im radi public image. Politi?ari su ?ljam, a glavni
problem zbog kojeg
su sve dr?ave u kurcu je to, ?to im je sustav
upravljanja poslo?en tako
da uvijek ?ljam ispliva na vrh."

Zato da bi se dokazao on osniva skolu Joge, koja ima i
svoj Statut, i
koja je registvovana kao politicka partija! Tu je on
jedini i apsolutni
vladar, gde mu niko ne sme protivreciti. Ni Hitler se
nije tako
izivljavao, nazalost.

-

Ali od meditacije se ne moze ziveti. Krece se u
vrbovanje ucenika koji
ce izdrzavati svog ucitelja.

"11.1 Kad smo ve? kod novca, kako se ti uzdr?ava??
Ne uzdr?avam ja sam sebe, nego to ?ini Bog. Iz tog
razloga ja koristim
sve svoje mo?i kako bih ljude obratio ka Bogu

11.2 Dakle, ti ?ivi? na grba?i u?enika?
To je jedan na?in na koji se to mo?e postaviti...

11.3 Zbog ?ega radije ne na?e? nekakav posao, a
duhovni rad ne dijeli?
besplatno?
Razmi?ljao sam o tome, i ne bi funkcioniralo..."

Kao sto vidimo iz njegove 'knjige' on je sam odgovorio
kako je nameravao
ziveti.

-

Pocinje da pise knjige u nadi da ce to nekom prodati,
ali kome ta
djubrad treba. Zato ih nudi besplatno na svome sajtu.
Knjige su u sustini samo prepisi ranijih izdanja o
Jogi i jedna knjiga
gde on sam sebi postavlja pitanja i smislja odgovore.
U pripremi je jos
jedna knjiga sa odgovorima sa foruma, jer se u
javnosti vise niti
pojavljuje. Takodje je propao njegov pokusaj da pise
za tirazne listove,
jer je brzo prozren i proglasen za sektasa.

Ipak, nije sve kako je zamislio, a stomak krci.
Pokusaj da se ozeni i
udomi kao prizetko je takodje propao. Ipak i lonac
nadje poklopac. Iz
kakve porodice potice njegova supruga on sam pise;

"Romana mi je pri?ala o nekom njenom ro?aku, koji je
obi?avao posvaditi
se sa svima u obitelji, sve ih izvrije?ati i op?enito
napraviti kaos, da
bi potom mirno oti?ao..."

Romana je inace njegova supruga. Sta sada, na putu su
i deca, jer
ucitelj ima i sportski dar

"Ako seks ra?unate pod nekakav sport, onda se valjda
bavim sportom."

U 30-toj postaje otac Mihaela i dve godine kasnije i
Sankara. A sada
slag na tortu. Osniva firmu. Lezilebovic koji se nadao
ziveti od
zabludele dece i nebuloza koje je pisao kao knjige
osniva firmu!
Naravno firma cveta, premda se ne zna ni cime se bavi.

"Ouroboros je nastao kad sam zaklju?io da trebam na
prakti?nom primjeru
demonstrirati svoje zamisli o ekonomiji, naime ne?ime
se mora zara?ivati
novac. :)
Ouroboros s desetak djelatnika ostvaruje rezultate
usporedive s deset
puta ve?im kompanijama."

Pogledajte, tipovi koji se izdaju za direktore su i
najglasniji
branitelji svog uciteljima na raznim forumima.

-

I za kraj ovog poglavlja da pokazemo koliko je
ucitelju koji je
uznapredovao do sveca, stalo do drugih ljudi,

"8.3 Ne bi li svetac trebao voljeti i prihva?ati
ljude?
?ega to ima u ljudima, ?to bi bilo vrijedno njegove
ljubavi?"

Sada kad smo videli da imamo posla sa isfrustriranom
licnoscu, moze nam
biti jasno zasto se sa njim ne moze normalno
razgovarati, kriticki i
konstruktivno. Kao sto je vec pomenuti Hitler padao u
stanje histericnog
besa i time zastrasivao saradnike oko sebe, tako i
prosveceni ucitelj
pada u histeriju na prvu naznaku protivljenja njegovom
ucenju. Ovo on
naziva vrlinom prosvecene osobe.

-

Vredjanje, nipodastavanje i psovanje je deo ucenja
ucitelja Turine. Neka
njegove reci to najbolje objasne.

"...negativno nije sinonim za zlo, isto kao ?to
pozitivno nije sinonim
za dobro, neovisno o tome ?to ste mo?da pro?itali u
knjigama razli?itih
?arlatana iz kvaziduhovnih New Age sustava."

"emocije koje se obi?no klasificiraju kao negativne, u
ispravnom
usmjerenju daju zapravo pozitivne rezultate,"

"Kad se, dakle, na?ete u situaciji da netko napravi
ne?to lo?e, na ?to
?ete pobjesniti, slobodno pobjesnite
jo? ja?e. Bijes u takvom slu?aju ima funkciju
suprotstavljanja zlu, i
kao takav je koristan."

-

Ako ne uspe sagovornika izbaciti iz takta, tada ga
proglasi sarlatanom,
verskim fanatikom, glupakom, neznalicom i slicno i
povlaci se se iz
razgovora, ali kad uspe sagovornika isterati iz takta,
tada se nalazi na
svom terenu, i nastavlja svoje bolesne misli iznositi
na videlo. Tada
njegova frustriranost dobija svoje zadovoljenje i pred
ocima vidi
svojega oca kojega je toliko razocarao.

">>Ti si jedna bahata balava budala koja se bavi time
da druge poziva na
red, a sam ne vrijedis koliko ima crno pod noktom. <<
...prihvatite ispruzenu ruku koja se odozgo prema vama
pruza, vi u tu
ruku pljujete i tako sebe osudjujete na vjeciti mrak.
Ali, pljuvacka
usmjerena u nebo ne stize tamo. Ona se uvijek vraca
nazad vama, bicima
zemlje, teskima i bez krila, jer kao sto se ni vi ne
mozete vinuti iznad
ovog mjesta, tako to ne mogu ni vase misli i djela."

"To si sve krivo shvatio. Ja naprotiv imam
visegodisnje iskustvo da
upravo mrznja i odbacivanje gresnika u cijelosti, bez
milosti, na kraju
dovede do pokajanja... Na mojoj mi mrznji ne mogu
dovoljno zahvaliti...
Krscanski pristup je onda pogresan i treba ga
mijenjati. Ljubav bez
razumijevanja je smrtonosni otrov i vodi u propast, a
taj otrov krscani
piju bez razmisljanja."

">A ti si fulao.<
Nisam. Nema tu mjesta fulanju, ja sam yogin i
strucnjak za yogijsku
energetiku, radio sam takve stvari i vjerojatno jedini
danas znam tocne
mehanizme po kojima takve stvari funkcioniraju. Ne
samo da je preko mene
isla karma ucenika, nego i rasterecenje nekih sustava
Zemlje..."

-

Eto saznadosmo da imamo jedinog prosvetljenog i to bas
u Hrvatskoj.
Nazalost, pljuvanje po svemu sto Turini ne odgovara se
time ne zavrsava.
Na red dolaze i velike i male religije.

"U usporedbi s njim, sve religije pocevsi od katolika
su hrpa
dokonih samodopadnih trutova, i ne bih ocnim kapkom
trepnuo ako bi ih
sve zemlja progutala. Recimo, ona "Majka Tereza", koja
je trgovala guilt
tripom, bila je jedna samodopadna, ohola mrcina koja
je koristila
siromasne i umiruce za masturbaciju svojeg astrala, a
istovremeno je
ispumpavala lovu od bogatih lopova pomocu osjecaja
krivnje, i tu lovu
trosila na misijske zgrade; nista od toga nije bilo
namijenjeno
siromasnima, buduci da njoj nije bilo u interesu da
njima bude bolje,
nije joj bilo u interesu da im pomogne, jer je takvima
bijeda cilj i
sredstvo, a ne neprijatelj. Ta zena mi je jedno od
najgnjusnijih
stvorenja kojih se mogu sjetiti, pravi sotonski nakot.
Utjelovljenje
svega pogresnog na ovom svijetu."

Kakva mrznja, tipicna luciferska reakcija. A zatim
jos;

"Dakle uvijek se treba sjetiti tko je razapeo Isusa.
To su ucinili
samopravedni tipovi zabrinuti za "moralno zdravlje
nacije", koji se bore
protiv negativnih pojava sektastva i razlicitih
ludjaka koji se okolo
proglasavaju mesijama. Naprosto, nema mogucnosti da su
oni u krivu, oni
su Boga uhvatili za jaja i sve znaju."

I recnik je na nivou histericnog ludaka.

"Istina je jednostavnija: vi krscani ste cargo cult.
Ucitelj vam je bio
strucnjak prekaljen u praksi, koji je stvarno radio
stvari, a vi ste kao
oni divljaci u Polineziji koji, kad vide da sleti
avion, klanjaju se
velikoj ptici iz koje izlaze bijeli bogovi. "

-

Ali nije samo Hriscanstvo na udaru, i Islam je jako
losa religija i
pogodna za izivljavanje.

"Jedino sotona od svojih sljedbenika zeli da mu budu
kao psi i sluge, pa
iz toga nedvosmisleno slijedi da je Allah zapravo ime
sotone, a ne pravoga
Boga."

"...trenutni problem na svijetu su obrezani sektaski
primitivci koji
bombama i puskama masovno ubijaju djecu u skolama, a
vi si brijete
brijicu u kojoj ce gnjevni Bog osvete pobiti sve koji
ne zele zivjeti u
srednjem vijeku i koji bi radije transakcije placali
RSA certifikatom
nego prljavim novcanicama koje su u rukama i dzepovima
imali svakakvi
tipovi upitnog stanja osobne higijene."

"Dao Bog da covjecanstvo toliko uznapreduje, da i vas
i Arape ostavimo u
nekakvoj mracnoj rupi u kojoj cete se svaditi oko toga
sto je drevni
ludjak zapravo mislio u apokaliptickom tekstu koji je
napisao nadrkan na
ondasnje politicare, i je li bolji vas ludjak ili
njihov."

-

A, kad se covek nadje u cudu i jos ne zna ni sta ga je
snaslo, tada
smireni Turina zakljucuje.

"Ti nista od toga ne znas, bahat si i uobrazen, lijen
i nesposoban. To
sam ja vidio iz prvog pitanja koje si mi uopce
postavio, a odgovaram ti
radi auditorija, a ne, kako si ti mislis, zato sto bih
ja iz silne zelje
da te pridobijem preskakao kroz obruce koje ces pred
mene postaviti, kao
da sam dresirani tuljan u cirkusu."

Pravo pitanje je sta uciniti kad vam se na kicmu
navrzmu ovakve
psihopate i kada od njih i njihovog pametovanja ne
mozete normalno
komunicirati na forumu?

Odgovor je jednostavan, kao sto sve ludake drzava ne
leci vec ih izoluje
u odredjene ustanove, tako i ovog paranoika treba
izbegavati i ne
odgovarati na njegove provokacije. Izolovati ga u
raspravi. To naravno
cesto nije lako, ali dovoljan je samo jedan mail
komentara pa da krene
lavina objasnjenja, uvreda i opaski, koje niste ni
trazili.

-

U pokusaju da saznate nesto o Jogi, Turina ce vam
verovatno odgovoriti;

"Ti si recimo toliko samodopadan da nisi ni primjetio
da i ja tebe
testiram, i to daleko kvalitetnije nego ti mozes i
sanjati da bi
testirao mene, i ustanovio sam da tebe "duhovnost"
zanima jedino kao
metoda samoopravdanja, ne i kao metoda razvoja."

A zatim se odmah staviti kao superiornije bice od vas,
tako da vam ne
padne na pamet da i dovedete u sumnju njegov
autoritet.

"U tebi, recimo, na trenutak zaplamsa neka od
pozitivnih kvaliteta, ali
se odmah ugasi u moru samoljublja i strahova, tako da
ti naprosto nisi u
poziciji iskusavati ucitelje okolo."

A zatim vas vrbuje da mu se prikljucite ali da se
duhovno potpuno
predate njemu.

"...tebi ne pada na pamet da ja ne sakupljam okolo
svakakve bezveznjake,
nego da je uzasno, iznimno tesko postati cak i
ucenickim kandidatom u
mojem sustavu yoge ... nego moras citav zivot
promijeniti tako da to
odrazavas i prihvacas, a sve suprotno odbaci."

Sta je ovo ako ne ispiranje mozga i okretanje coveka
protiv sebe.

-

Sada bi bez komentara isao tekst sa sajta koji govori
o sektama.
Zakljucak izvucite sami.

"Ja bih sektu definirao kao pseudoreligijsku zajednicu
koja ?ini stvari
koje se izvana mogu doimati posve sli?nima onima koje
?ini i istinska
religijska zajednica, ali to ?ini bez istinskog
duhovnog sadr?aja, iz
ni?ih svjetovnih pobuda poput ?astohleplja ili
megalomanije, ili ?ak
psihi?ke bolesti osniva?a."

"Ljudi kojima se sekte ne dopadaju ne moraju biti
njihovim ?lanovima..."

"Ne?u se sad ovdje previ?e udubljivati u problematiku
pravih sekti,
poput one budala?tine koju je osnovao Damir Ro?man,
koji je po svim
razumnim kriterijima posve lud, a ni o njegovim
sljedbenicima se ne mo?e
re?i ni?ta pohvalno."

Klasican primer zamene teze a zatim padanje u
histeriju.

-

Turina ide toliko daleko da osim sto je postao svecem
predstavlja se i
prorokom.

"U knjizi "Pristup Yogina" jo? 1999. napisao sam par
stvari za koje imam
dojam da ih nitko nije shvatio ozbiljno.
"Porast globalne temperature dovest ?e tako?er i do
otapanja polarnog
leda, i do podizanja razine oceana ? neki otoci u
Pacifiku ve? su
iskusili ovo kao realnost, jer su postali
nenastanjivima. Sva priobalna
naselja mogla bi zadesiti sli?na sudbina..." "

Naravno ovo je veliki ucitelj predvideo jos stotinama
godina pre nego
sto se i desio katastrofalni cunami. A, i mi smo sve
to mogli procitati
u bilo kojim novinama jer su o tome naucnici govorili
vec duze vreme.
Clanak je nazvao

"Eh, te slu?ajnosti..."

Prica o nadriuciteljima i manipulantima, koji koriste
tudje neznanje,
nevinost i muku, radi svojih sebicnih ciljeva se
privodi kraju. Ucenici
ucitelja Turine ce odahnuti, neki ce se mozda i
zamisliti, ali ostali
neka razmisle u cije ruke predaju svoju decu.

-

Osim sto je sebe proglasio za sveca, to je naravno
ucinio i sa svojim
dedom, kojega je, koliko smo videli u prethodnim
porukama, neizmerno
voleo. On je sve to uvio u oblandu Joge, ali sustina
je da je ded odmah
postao i svecem.

"Deda je imao nekakvo razdoblje polu-ludila i trosenja
gadnog smeca prije
smrti, u trajanju nekakvih mjesec dana, tijekom cega
su ga mucila razna
traumaticna sjecanja i opcenito raspadanja karme, a na
dan kad je umro je
osjetio ogromno olaksanje kad je to posve prestalo, pa
je boravio u stanju
duhovnog mira, i tocno se vidjelo da ce umrijeti
unutar nekoliko sati,
vidio sam da mu se inkarnacijska linija prakticki vise
uopce nije drzala za
materiju. Nakon smrti, odmah se nasao u najvisem
stanju koje je uopce u
stanju pojmiti, buduci da je "cistiliste" prosao prije
smrti."

A kad moze deda, zasto ne bi mogla i baba?!!

"S bakom je
bilo slucaj nesto slicno, premda nisam imao prilike
pratiti izbliza citav
proces."

-

Da li se neko usudjuje to sve poricati. Kazna je
strasna.

"Ljudi najcesce uopce ne shvacaju koliko je
kritizerstvo pogubno."

"Od kritiziranja prijete i ozbiljne pogibelji.
Primjerice, netko ce se u
svojoj bahatosti i kritizerstvu prije ili kasnije
nepromisljeno
zaletjeti, ... , a tada ce mu se desiti da ce otici u
gori pakao, nego
ubojice i silovatelji."

-

A sada i zivotinjski nagoni, vrlo izrazeni kod
Danijela. Ka kome li su
usmereni. Ocu, skoli, politicarima, Crkvi, sektasima,
izgleda prema
svima koji su ga odbacili i gnusali ga se.

"Treba biti dosljedan pa sam ubiti kravu ili svinju,
osjetiti njen strah
i bol, i pritom sve to uredno zanemariti i misliti
samo o hrani. Tko je
takvog karaktera, takav neka slobodno kolje i jede..."

I jos jednom bes prema onome sto on nije imao, drugim
recima sto je
proveo u promiskuitetu i drogi.

"Tako se teenageri s jedne strane me?usobno pona?aju
otrovno i odvratno,
okrutni su i pakosni jedni s drugima, a s druge strane
potrebu za
prihva?anjem i blisko??u poku?avaju kompenzirati
seksom, kojeg dakako ne
znaju prakticirati kako valja, jer je sasvim o?ito da
upu?tanjem u seks
ne?e nestati sve psihi?ke blokade koje ih ina?e
spre?avaju u normalnoj
komunikaciji, tako da se seks za koji su takvi
sposobni uvijek svodi na
mehani?ko drkanje uz osje?aj krivnje i zaprljanosti, i
u tome nema ni
nje?nosti, ni bliskosti, ni intimnosti, ni ljubavi."

-

Prica o ludaku iz nase ulice se zavrsila. Dalje ste
prepusteni sami
sebima da ih pronalazite i izvlacite na povrsinu iz
njihove ljusture.

A ako ne budete dobri, tada ce vas joga ucitelj tuziti
mami, tj
moderatoru ovog foruma.

Primili smo zaista mnogo vasih pitanja, uvreda ali i
konstruktivnih
predloga. Zasto to sve ne saljete na forum je potpuno
jasno.

news:16tya6hcnswcj$.dlg@hr.vip... nas pita (pitanje je
predradjeno)

'Zasto uporno saljete postove, kada vidite da su svi
protiv vas?'

- Da li ste nekada pokusali da taknete u osinje
gnjezdo. Ose tada
pobesne, lete bezumno dizuci veliku buku, ujedanju sve
na sta naidju,
stiteci tako maticu od propasti. I hrvatski news
forumi su u neku ruku
nalik osinjem gnezdu. Razumni sagovornici su netragom
nestali, ne svojom
krivicom, ali su zato ostali Ucitelj i ucenici, kao i
neko ko slucajno
nabasa.

- Scenario je jednostavan, ali i te kako efikasan. Na
forumu nema
kontrole pisanja, tako da frustrirani ucitelji i
ucenici mogu da pisu
sta im je volja. Jogu, nisu izabrali zato da je
proucavaju, vec zato da
mogu kroz nju da ispoljavaju svoje frustracije, psuju,
iznose lazi i
ruse normative danasnjeg drustva, koristeci liberalno
ucenje. Sve to
uzdizuci se iznad ostalih.

- Kada ucitelj proceni da mu je opstanak na nekom
forumu ugrozen, ili da
mu je ugrozena reputacija, tada jednostavno presece
sagovornika opaskom
da je budala, idiot, duhovni imbecil ili religiozni
fanatik. Tada
ucitelj prestaje da komunicira. Ali tu nije kraj.

- Na scenu stupaju ucenici koji se do tada nisu ni
culi. Sve odvratnosti
koje je ljudski um skupio u svojoj istoriji oni
prosipaju na
sagovornika. Prosto se utrkujuci koji ce vise
bljuvotina izneti, cesto
nadopunjujuci jedan drugoga. Tako se stice utisak da
se ceo forum
okrenuo protiv sagovornika.

- Ni ucitelj ne sedi skrstenih ruku. On se ubaci da
koriguje ponasanje
svojih potcinjenih, recimo 'potpisujte se punim imenom
i prezimenom',
'posaljite budalu na abuse'; a i sam ucestvuje u
degradiranju tako sto,
ako i svi shizofrenicari, menja svoju licnost i mail
naziv, recimo
postaje Radha <bezadrese@yahoo.com> i prosipa ogromno
nakupljeno zlo u
sebi. Koliko osoba u jednom ucitelju ima, to niko ne
zna.

- Ako sve to ne pomogne, tada se poziva lakonski
izlaz, koji se zove
"abuse". Ucitelj i ucenici zatrpavaju mail server sa
abuse porukama da
bi nekako odstranili osobu sa foruma. A zatim
komunikacija potpuno
prestaje, kao sto se moglo videti iz reakcija tokom
naseg serijala.

- Naravno kada opasnost prodje, oni opet izmile iz
svojih rupa u koje su
se zavukli.

news:134rtyudii87dj$.cpt@bh.muh... nas pita (pitanje
je predradjeno)

'Ja ipak mislim da je taj decko kojega napadate dosta
toga ucinio u zivotu?'

- Na ovo pitanje samo da odgovorimo kontrapitanjem.
Koliko ste vi
ucinili u zivotu? Mi licno verujemo da ste vi
verovatno mnogo vise
korisnog ucinili u zivotu nego svi ucenici skupa sa
uciteljem zajedno!

- Ne zaboravima da decko ima 32 godine, bez
obrazovanja, sa nekoliko
knjiga koje je procitao, nesrecnim detinjstvom, i
gomilom istovetnih
lezilebovica koji u njemu gledaju boga. To je sistem
decijih ulicnih
bandi od 16-17 godina, kada licnost jos nije razvijena
i potreban je vodja.

- Ne nasedajte na optuzbe. Vi ste sigurno mnogo
vredniji nego ovi
lezilebovici. Iza vas ce ostati nesto plemenito i
lepo, a ize ovih -
nista, samo uvrede, haos i adhezija.

- Ipak da priznamo, fotografije koje snima su vrlo
lepe, nazalost bez
umetnicke vrednosti, ali ipak lepe. Samo da potsetimo
i Hitler je slikao
lepe razglednice tadasnjeg Beca, i bile su vrlo dobro
primljene od
strane kupaca.

news:334rt7ydshystkfkkf99.8@eunet.yu... nas pita
(pitanje je predradjeno)

'Ali zasto ste coveka prvo morali izudarati, a onda
krenuti sa ovim
tekstovima?'

- Prvo smo hteli videti nasta lici tip koji prosipa
uvrede citavom
covecanstvu. A naravno i da ga malo propustimo kroz
sake. Da li bi ti
voleo da recimo tvoju sestru nazove 'kurvom koja
masturbira' ili tvoju
majku 'ona prokleta drolja koja je iznedrila takvog
idiota.' Hvala lepo,
ali mi to ne volimo.

- Drugo, kao sto vidis reakciju, odmah su u odbranu
skocili njegovi
ucenici i tako se razotkrili. Lepo pogledajte thread
pa cete videti ko
je Danijelov duhovni vazal. Nazalost mnogi mailovi su
lazni, i posle
svega ovoga ce se brzo promeniti u nove.

-Nas mnogo vise brine sta njegovi ucenici vide u toj
kreaturi. Zato bi
istrazivanje istorije nacizma bilo jako od koristi. I
Hitlera i
Musolinija su obozavali, iako su tipovi u to vreme
licili na obicne
cirkuske zabavljace.

news:wed55jjufi9.9958577f@prhtv.hr... nas pita
(pitanje je predradjeno)

'Ako ste vi takvi strucnjaci za Jogu, zasto mu se
niste suprostavili argumentima?'

- Mi uopste nismo strucnjaci za Jogu. Nikada nismo ni
bili. Jedino sto smo ikada pokusali je da
porazgovaramo sa nekom osobom koja se Jogom bavi i
postavimo par pitanja. Nazalost naisli smo na ludaka.

- Koliko je tip iskompleksiran pokazuje njegova
najveca zelja u zivotu:

"... zanimljivi su mi oni u kojima se netko na?e u
totalno usranoj situaciji, sve je protiv njega, nema
prakti?ki nikakve ?anse ne?to napraviti, a on zaklju?i
"OK, sad sam stvarno ljut", maksimalno razbije
samouvjerene ljigavce koji misle da im nitko ne mo?e
ni?ta, i nakon toga ode na pizzu. Story of my life. ;)
"

Kako nazvati ovakvo razmisljanje nego razmisljanje
nedozrele licnosti odbacenog deteta koji je prosao
kroz svet droge i razuzdanog seksa. drugim recima
coveka koji nikada nije ni okusio ljubav bliznjeg,
zato on toliko i mrzi.

Yahoo! Messenger - want a free and easy way to contact your friends online? http://uk.messenger.yahoo.com
===8<===========End of original message text===========

toggle