U smeće s religijama!

indeks

From: Danijel Turina
Newsgroups: hr.fido.religija
Subject: Re: Fw vijesti - sektasko razmisljanje sadasnje Vlade...
Date: Sat, 12 Feb 2005 10:23:22 +0100

On Fri, 11 Feb 2005 22:19:54 +0100, Ratko Jakopec wrote:

> :)))))))))))))))))
>
> Ja bi se slozio s time sto ti velis, ali prilicno utemeljeno vjerujem da
> moji sugovornici nisu imali nesto takvo u vidu.
>
> Naime, imam dojam da vecina kritika te odluke ide s dvije pozicije.
> Pozicije ateista i pozicije malih protestantskih sljedbi.

Ma jasno je da svatko ima neku svoju poziciju. Ateisti bi najradije da
religija ili nema, ili da ih se svede na folklor. Manje sljedbe zele da sve
sljedbe budu ravnopravne. Velike sljedbe zele da sljedbe budu onoliko
ravnopravne koliko su velike. Osobno, citava ta ekipa mi se u sve vecoj
mjeri gadi. U citavoj toj hrpi religija ima manje stvarne duhovnosti nego u
jednoj Oldfieldovoj kompoziciji. Svi se pozivaju na Boga i izgovaraju
prazne rijeci, iza kojih nista ne stoji. Sve vise se pitam je li
komercijalizam sam po sebi problem. Naime, Bill Gates je sam osobno
napravio vise dobra za siromasne nego sve religije zajedno plus ujedinjeni
narodi. Citava ta bagra ce se hvaliti time da pomazu siromasnima i sto vec,
ali zapravo jedini njihov cilj su oni sami. Jedini cilj svake religije je
vlastiti prosperitet, sama je sebi svrhom. Svima njima je pomaganje
siromasnima PR, reklama, u koju ulazu zanemarive sume. S druge strane Gates
je kao prvo proucio problematiku, a nakon toga poceo ciljano ulagati
doslovno goleme kolicine novaca, reda velicine BNP pola Europe, u stvari
poput razvoja i distribucije raznih cjepiva. I jedino ono sto on radi
funkcionira. Zasto? Zato sto je on zainteresiran stvarno pomoci ljudima, a
ne napraviti privid da im pomaze radi reklame. Covjek je doslovno procitao
stotinjak knjiga o cjepivima, bolestima i primarnoj zdravstvenoj zastiti u
nerazvijenim zemljama, da se dovoljno obrazuje kako bi mogao napraviti
pravu stvar. U usporedbi s njim, sve religije pocevsi od katolika su hrpa
dokonih samodopadnih trutova, i ne bih ocnim kapkom trepnuo ako bi ih sve
zemlja progutala. Recimo, ona "Majka Tereza", koja je trgovala guilt
tripom, bila je jedna samodopadna, ohola mrcina koja je koristila siromasne
i umiruce za masturbaciju svojeg astrala, a istovremeno je ispumpavala lovu
od bogatih lopova pomocu osjecaja krivnje, i tu lovu trosila na misijske
zgrade; nista od toga nije bilo namijenjeno siromasnima, buduci da njoj
nije bilo u interesu da njima bude bolje, nije joj bilo u interesu da im
pomogne, jer je takvima bijeda cilj i sredstvo, a ne neprijatelj. Ta zena
mi je jedno od najgnjusnijih stvorenja kojih se mogu sjetiti, pravi
sotonski nakot. Utjelovljenje svega pogresnog na ovom svijetu. Pravi ponos
crkve, prava svetica. I sada neka ja velim koja religija bi trebala imati
kakva prava. Ne znam, najradije bih rekao da im svima treba zabraniti
propovijedanje jer se radi o parazitskim tvorevinama koje pokusavaju
privuci resurse i potrositi ih, pretvarajuci ih u sebe. Ja kad hocu
zaraditi novce, prvo se sjetim nekakvog korisnog proizvoda ili servisa koji
bi trebalo napraviti, da ljudima bude od koristi, a ja za tu korist dobijem
novce. To je meni logicno. Religijama je pak logicno da smuljaju ljude,
pokupe im novce i od toga naprave jos infrastrukture za sakupljanje novaca.
One ne proizvode nista korisno, cak ni njihova teologija nije nista
korisno, to je sve samo sredstvo za prikaciti se na izvor moci na kojemu
ces parazitirati. Pola teologije svih religija se svodi na guilt trip
pomocu kojeg se izvlaci lova. Zbog toga religije vise govore o grijehu nego
o vrlini, a ne zbog onoga sto bi se covjeku moglo na prvi pogled ciniti, da
pricaju o grijehu zato da ga poraze i utjelove vrlinu. Ne! Oni nemaju
koncept vrline. Vrlina je uvijek izvan organizirane religije, ili
neprijatelj, ili nesto na sto se prikacis i time se hranis. Prvo sveca
progonis, a kad umre, prisvojis ga.
Svojedobno sam sve to bio sklon opravdavati po sistemu da su religije
servis koji zadovoljava duhovne potrebe ljudi, pa je logicno da ljudi
religijama daju novce. Ali kad malo bolje razmislim, to uopce tako ne
funkcionira. To su sve nize pizdarije poput osjecaja sigurnosti kakav ljudi
dobivaju od pripadnosti naciji ili coporu. Duhovne potrebe ljudi
zadovoljavaju tako sto se bave nekakvom ispunjavajucom aktivnosti poput
slikanja, komponiranja glazbe, pisanja, fotografiranja, seksa i slicnog.
Kad netko stvarno i uspostavi dodir s Bozanskim, to cini unatoc religijama,
a ne zbog njih i njihove pomoci. Citava ta bagra su paraziti i stetocine u
kojima nema ni prave moci, ni prave ljepote, sto su odlike Bozanskog. Kad
pogledam najvece duhovne velicine, najcesce se radi o "svjetovnim" ljudima
koji ne bi o sebi mislili kao o utjelovljenjima Bozanskog ili svecima, ili
cak religioznim ili duhovnim ljudima. Tu i tamo se i medju religioznima
pojavi netko velik i mocan, ali rekao bih da je to vise zbog statistike
nego zbog doprinosa religija. I medju Muslimanima se povremeno rodi poneki
Rumi.
Da sad ne bi netko mislio da tu kritiziram samo zapadne religije. Hinduizam
je isto uglavnom talog nacinjen od stetnih i nehumanih tradicija, oholosti,
gluposti i krivog tumacenja nekoliko pravih svetih spisa koji su tamo
nastali, i svojim nazadnjastvom koci svaki napredak tamosnjeg stanovnistva,
a budizam je hrpa ispraznih obreda i praznovjerja, koja se u praksi, recimo
na Tibetu, vise bavi magijom i demonima nego prosvjetljenjem, a kad se u
tom okruzenju pojavi jedan pravi svetac poput Milarepe, ne mogu se oteti
dojmu da je to unatoc budizmu i Tibetu, a ne zbog njega, isto kao i s
Terezijom Avilskom koja se prosvijetlila unatoc svom trudu katolicke crkve.
Mislim da sam ja nesto uspio postici upravo zbog potpunog prezira prema
religijama, s kojima nisam htio imati nikakvog posla, nego sam doma
razmisljao i meditirao, i tako postigao spoznaju. Da sam slucajno dopao
saka kojoj religiji, bilo kojoj, napravili bi od mene imbecila na guilt
tripu, koji bi se citavo vrijeme bavio kajanjem za nekakve izmisljene ili
trivijalne grijehe i slicne pizdarije, dakle stvarima koje su namijenjene
tome da covjeka paraliziraju i blokiraju u duhovnim nastojanjima. Ukratko,
imam dojam da ce svijetu biti daleko bolje kad se oslobodi takvih
"dusebriznika" i "moralnih svjetionika", i pocne budno pristupati
konkretnim prakticnim problemima pred sobom. Religije su lijek koji je gori
od bolesti. One ce sprijeciti neke pogreske ali pod cijenu paralize svakog
napretka. Oni ce se pitati po cemu ce digitalni fotoaparat doprinijeti
"spasenju duse", a kad nitko ne bude u stanju dati jasan odgovor, zakljucit
ce da tu napravu ne treba razvijati. Za spasenje duse je zapravo
najkorisnije pomesti religije i slicne "spasitelje duse" u veliku kantu za
smece, i sve ih poslati na Mars. Nakon toga dusa osjeca veliko olaksanje
koje je prvi znak spasenja.
Primjetio sam da je najvecu korist za sredjivanje seksualnog astrala
planete postigla ona histericna seksualna revolucija sezdesetih i
sedamdesetih godina, kad su ljudi makli inhibicije i svi su se sa svima
isprejebali. Trebas vidjeti koliko je neizmjerno cisci seksualni astral na
"gresnom zapadu" nego u "duhovnoj Indiji". Tamo je od raznih religijskih i
socijalnih inhibicija citava stvar beskrajno prljava. Svi hodaju zamotani
kao palacinke, a razmisljaju uzasno prljavo i puni su potisnutih sranja. Na
Zapadu se to pocistilo, i to upravo u procesu kojeg ce sve religije
kritizirati kao bludan i gresan. Ali taj "bludni i gresni" proces je
funkcionirao, a njihova lazna svetost samo proizvodi i pojacava probleme i
pravi sranja koja se onda oslobadjaju kroz ratove i slicne gadarije.
Najprljaviji astral koji sam vidio imaju razliciti "duhovnjaci" i
"vjernici", oni su doslovno talog, najgori od ljudi koje sam vidio.
Najobicniji sjebani svjetovni ljudi su u pravilu bitno bolji od njih kao
osobe. Ukratko, mozda ce znanost i svjetovne stvari proizvesti neko veliko
zlo, ali ono ce u svakom slucaju biti manji problem od "raja na zemlji"
kakvav bi napravila bilo koja religija, apsolutno bilo koja, da joj se
dopusti.

toggle