Otkrivenje i slične tlapnje

indeks

On Tue, 7 Sep 2004 09:57:30 +0200, Mihovil wrote:

> Meni je ta ekranizacija dosta u skladu s Otkrivenjem. Upravo lik
> antikrista - koji će doći u liku mirotvorca..

To otkrivenje je neiscrpan izvor materijala za paranoidne fantazije
svakojakih ludjaka. Osobno, smatram da se taj tekst odnosi na progone
krscana u Rimskom carstvu, a 666 je Neron.
Tumacenja koja taj tekst pokusavaju protegnuti do naseg vremena su jaaako
neozbiljna, i rekao bih da imaju porijeklo u vrlo slicnom psiholoskom
sklopu kakav nagoni neke sekte na masovna samouobojstva, a druge, npr. Aum
Shinrikyo, navede da sami pokusaju izazvati ili ubrzati smak svijeta. Sto
se tice pecata zvjeri i prodavanja i kupovanja, nisam siguran ali mi se
cini da je u doba rimskog progona nad krscanima situacija bila takva da si
morao prakticki postati poganinom da bi mogao raditi bilo sto, jer je sve
bilo posveceno nekakvom bozanstvu, kojem si se morao pokloniti u sklopu
bilo kakve transakcije financijskog ili administrativnog tipa. Pavao je to
obradio na drugaciji nacin od histericno-paranoidnog Ivana; on je naprosto
rekao da su poganska bozanstva nistavna i iluzorna, i da je svejedno je li
npr. meso zrtvovano poganskim bogovima, kad oni ionako ne postoje. To je
daleko razumniji stav od Ivanovog, koji je blize fanaticnoj struji koja
veli da onaj tko jede zrtvovano idolima, ili placa novcem posvecenim
caru-bogu, ide u pakao zbog idolopoklonstva. Otkrivenje je rezultat takvog
razmisljanja, i zato, da se vratim na pocetnu tvrdnju, ono pruza beskrajni
izvor nadahnuca razlicitim fanaticima i ludjacima, kojima je i RSA
certifikat znak sotone. Pravi znak sotone je kad se ljudi bave takvim
glupostima. Takvima je i Bill Gates utjelovljenje sotone, iako pazljivi
promatrac moze vidjeti da se radi o dobrom covjeku koji je iznimno
unaprijedio stvari na svijetu, npr. uvodjenjem standardizacije koja je
omogucila kucnim racunalima nadilazenje prijasnjeg stanja kule babilonske,
u vidu stotina nekompatibilnih sustava koji nisu bili u stanju medjusobno
suradjivati. Zasto tog covjeka vrijedjaju? Zbog ljubomore i zavisti. Covjek
se usudio obogatiti svojim znanjem i sposobnoscu. Neoprostivog li grijeha.
Dok je on radio na tome da usavrsi operativni sustav do razine ovoga sto
koristim sada, a sto radi bolje od bilo cega drugog sto sam vidio i probao,
samopravedni krscani su prezvakavali prastare knjizurine i sanjali o
kombinaciji smaka svijeta i srednjeg vijeka kao idealnoj buducnosti. Ljudi,
osvijestite se: mi zivimo u dobu telebankinga, satelitske televizije,
googla, laptopa snage nekadasnjih superkompjutora a tezine dvije kile,
trenutni problem na svijetu su obrezani sektaski primitivci koji bombama i
puskama masovno ubijaju djecu u skolama, a vi si brijete brijicu u kojoj ce
gnjevni Bog osvete pobiti sve koji ne zele zivjeti u srednjem vijeku i koji
bi radije transakcije placali RSA certifikatom nego prljavim novcanicama
koje su u rukama i dzepovima imali svakakvi tipovi upitnog stanja osobne
higijene. Dajte si malo promislite, je li vase razmisljanje blize
krscanskoj verziji mudzahedina, ili razmisljanju Paula Allena koji
financira istrazivanje svemira i gleda u buducnost. Dao Bog da covjecanstvo
toliko uznapreduje, da i vas i Arape ostavimo u nekakvoj mracnoj rupi u
kojoj cete se svaditi oko toga sto je drevni ludjak zapravo mislio u
apokaliptickom tekstu koji je napisao nadrkan na ondasnje politicare, i je
li bolji vas ludjak ili njihov.

Danijel Turina

toggle