Kriya

indeks

At 10:10 15.9.2004 +0200, Drazen wrote:
>Bok Danijele!
>
>Da li je moguce da se kriyanjem smece ne cisti nego se da tako
>kazem 'sabija' na odredjeno podrucje. Ako je to moguce imao bih
>jos par pitanja.

Mislim da je koncept sabijanja smeca suprotan samom principu po kojem kriya radi. Kriyom ces prije aktivirati previse smeca i uzburkati vise nego si u stanju rijesiti, tako da su tu opasnosti druge vrste. Zapravo je kriya toliko jak faktor kaosa, da je nemoguce vaditi snagu iz sistema, odnosno aktivirati pune resurse cakri, ako si prije toga radio kriyu; potrebno je par dana slijeganja sustava i kompaktiranja smeca prema gore, izoliranja dijelova sustava koje jos ne zelis dirati, kako bi mogao izvuci snagu iz nizih sustava kako spada, odnosno osjetiti njihove resurse u cijelosti. Sa kriyom je isti problem kao s lavinom - kad se odronjava sve vise i vise toga, i na kraju te totalno preplavi i zakopa, i tu je potrebno jako dobro znati sto radis i prije pocetka energetskih vjezbi vec ovladati nekakvim temeljnim ljudskim kvalitetama, kao i kvalitetama koje bi trebao imati pocetnik u yogi, a koje sam ja toliko podrazumijevao pod normalno za sve ljude koji meni dodju sa zeljom da hoce uciti, da mi naprosto nije palo na pamet da bi netko mogao imati problema s temeljnim stvarima poput nepoznavanja kreativne/destruktivne snage misli, nedovoljne sposobnosti koncentracije itd. Zbog toga sad pocetnicima preporucujem da prvo nauce neku jednostavnu tehniku poput AT, na kojoj ce "izbrusiti zube" prije nego se upuste u nesto stvarno zahtjevno, jer se na kolicini teskoca koje imaju i s AT moze naslutiti koliko bi problema imali da krenu odmah na nesto stvarno zahtjevno, sto od covjeka trazi maksimalne sposobnosti.

Ukratko, ne, kriyanje ne sabija smece na odredjeno podrucje; kriya zapravo napravi neku vrstu uragana unutar sustava, koji energetski nabija sve pokretne samskare i progresivno aktivira latentne, a tehnike sabijanja smeca pokusavaju ocistiti jedan dio sustava do te mjere da s njim mozes nesto korisno raditi. I jedno i drugo ima svoje mjesto i podrucje korisnosti. Bez kriye, ne mozes rijesiti problem latentnih samskara i dugorocno povecati cisti dio sustava, a bez tehnika kompaktiranja smeca bio bi osudjen na zatrpanost drekom sve do krajnjeg prosvjetljenja, bez mogucnosti predaha, sto se zapravo ne da izdrzati, pa je potrebno kombinirati metode.

Danijel Turina

toggle