Šarlatanima

indeks

From: Danijel Turina
Newsgroups: bih.soc.religija, hr.fido.religija, hr.soc.religija, hr.soc.religija.krscanstvo, hr.soc.religija.sotonizam
Subject: Re: PET VAZNIH CINJENICA
Date: Fri, 09 Jul 2004 10:10:31 +0200

On Fri, 09 Jul 2004 06:23:18 +0200, gule wrote:

>Ne bih te pozivao na red da se ponasas kao obican covjek, kao sto sam
>ja ili bilo tko drugi na ovoj grupi.Ali to sto sebe nazivas
>prosvijetljenim duhovnim uciteljem da nije zalosno bilo bi smijesno.

Na ovo cu ti odgovoriti samo jedno. Oni koje ces ti prepoznati kao prosvijetljene duhovne ucitelje nemaju vremena za newse i mail. Previse su zauzeti sjedenjem na pijedestalu, smjeskanjem i prodavanjem magle. Paradoksalno, to ih u ocima ljudi cini duhovnijima od mene, jer ja sam dostupan. Kakav je to prosvijetljeni ucitelj koji je dostupan, kojemu mozes poslati mail. To uopce nije fora. Takav ne moze valjati, jer da valja, nalazio bi se iza sedam mora i sedam gora i sedam slojeva birokracije koju treba podmititi da bi se do njega doslo. Ljudi trebaju budalaj-lamu i njemu slicne plitkoumne smjeskaoce. Takvi im stvaraju osjecaj ugode i samozadovoljstva, koje tumace kao duhovnost. Nije lose da sarlatani varaju budale - to je dobro i prirodno. Lose je, po svoj prilici, ono sto ja radim. Ja pokusavam uciti svinje letjeti, a to, osim sto trosi moje vrijeme, takodjer i nervira svinje. Ja ti nisam Ravi Shankar, Mahesvarananda, Dalaj-lama ili neki drugi dupelizac koji je naucio zadovoljiti potraznju trzista za plitkostima. Takodjer nisam ni jedna od onih duhovnih baba koje misle da je ljigavost koju prakticiraju duhovnost. Mi smo antiteticne pojave. Takvi mene nece prepoznati kao duhovnog, niti ja njih. Ali, jako se zapitaj zasto tebi u duhovnom smislu ne uspijeva nista vrijedno spomena, kad si toliko duhovan? Mozes ti do mile volje prakticirati svoj reiki i ostala new age sranja, ali od toga ti nema nikakve koristi, to ti je sve prana i malo astrala. Gdje ti je ta tvoja duhovnost? Odakle dolaze tvoja prava na kritiziranje? Sto si ti to postigao, cime ces kupiti to pravo? Ma nije valjda da te tvoji "prosvijetljeni" duhovnjaci nisu naucili da ne postoji pravo bez cijene? Nisu, naravno. Samodopadno smjeskanje uvijek ima bolju prodju od napada na ego, i dovodjenja njegove "svete pozicije i bozanskih prava" u pitanje. Tebi se ne dopada to, sto se ponasam kao covjek, i ljudima primjerom pokazujem kako se treba ponasati, umjesto da samo gnojim astral nekakvim apstraktnim budalastinama bez prakticne vrijednosti, koje bi odvele u propast onoga tko bi bio dovoljno budalast da ih pokusa provesti u stvarnom zivotu. A neka, takvima kao sto si ti ocigledno vise odgovaraju guje medenog jezika. Sto se tice moje ljudske prirode, ne razumijem zasto te ona smeta. Moju duhovnu prirodu, koja ogromnom snagom cak i sada, u mojem oslabljenom stanju, prozima moj kontekst, uopce nisi u stanju uociti. Nisi u stanju osjetiti vrata koja se otvaraju u vise razine cak i onda kad pricam o sasvim obicnim stvarima, a kamo li kad stvarno povucem snagu i napisem neki tekst poput onog prije par dana, o prepoznavanju Boga. Kritizirate ono jedino sto vas moze spasiti, u nadi da ce to otici i da cete ostati bez svake nade. Tako se prevode vasi postupci na jezik stvarnosti. Bez moje ljudske nazocnosti, vi nemate nikakve nade postici duhovni proboj nuzan za nadilazenje vlastitih ogranicenja i zatvorenih petlji. Ja se mogu povremeno spustiti na vasu razinu, jer se vi na moju ne mozete uzdici bez pomoci; a kad to ucinim, kad ogrnem svoj kontekst supstancijom koja vam je svojstvena i s kojom ste u stanju uspostaviti kontakt, vristite "ti si neduhovan, jer da si duhovan, ne bi na sebi imao ovu supstanciju". Dakako da ne bih, jer ni vi, kojima je ta supstancija prirodni kontekst i okruzenje, niste duhovni. Ali za razliku od onih, koji takav dar s moje strane sa zahvalnoscu prihvacaju, i prihvate ispruzenu ruku koja se odozgo prema njima pruza, vi u tu ruku pljujete i tako sebe osudjujete na vjeciti mrak. Ali, pljuvacka usmjerena u nebo ne stize tamo. Ona se uvijek vraca nazad vama, bicima zemlje, teskima i bez krila, jer kao sto se ni vi ne mozete vinuti iznad ovog mjesta, tako to ne mogu ni vase misli i djela. Sve to samo uvecava smrad vaseg stanista, i vasu tezinu, koja vas pritisce dublje u blato.

Danijel Turina

toggle